لوگو

سوالات متداول

موضوع موردنظرتان را از دسته‌بندی زیر انتخاب کنید

سوالات متداول

اگر موارد مورد نظر شما در دسته های زیر نبود با پشتیبانی تماس بگیرید

1: چگونه اپلیکیشن را دریافت کنیم؟

از طریق لینک موجود در صفحه اصلی و یا qrCode میتوانید برای دانلود اپلیکیشن اقدام نمایید

2: از کجا بفهمیم سفارش ما در چه وضعیتی هست ؟

از لحظه ثبت سفارش تا زمان تکمیل شدن سفارش شما مشتریان گرامی با دریافت سفارش از تمامی مراحل سفارش خود آگاه می شوید هم چنین می توانید با ورود به پروفایل خود در اپلیکیشن و انتخاب آیتم سفارش های من از وضعیت کنونی سفارش خود مطلع شوید.

3:چگونه با گلدمارکت ارتباط برقرار کنم ؟

برای برقراری ارتباط با گلدمارکت می توانید از انتهای سایت تماس با ما را انتخاب کنید و درخواست سوال، مشکل یا راهنمایی خود را برای ما ارسال کنید. علاوه بر این فروشگاه اینترنتی گلدمارکت دارای سیستم پشتیبانی چت آنلاین می باشد که به صورت شبانه روز پاسخگویی شما در رابطه با هر موضوعی است. در نهایت برای پیگیری سریع سفارشات خود یا موارد ضروری می توانید از شماره تلفن های موجود استفاده کرده و با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

4: آیا مالیات بر ارزش افزوده در قیمت های طرح گنجانده شده است؟

به طور مشخص طرح های با کیفیت بالا را برای برنامه های بسیار کارآمد ساده کنید. خدمات یکپارچه مشتری پس از نتایج استثنایی از ماتریس خدمات الکترونیکی مغناطیسی ، یکپارچه را پس انداز کنید.