قوانین و مقررات
شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات گلدمارکت
قوانین و مقررات
ورود کاربران به فروشگاه اینترنتی گلدمارکت هنگام استفاده از پروفایل شخصی، و سایر خدمات ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی گلدمارکت به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط، قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.

قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای فروشگاه اینترنتی گلدمارکت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسها تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی گلدمارکت اعم از ورود یا ثبت نام در اپلیکیشن گلدمارکت اقدام کند. همچنین از آنجا که فروشگاه اینترنتی گلدمارکت یک اپلیکیشن فروشگاهی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرف کننده فردی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
تعریف فروشنده
کلیه ی محصولات ارائه شده در اپلیکیشن گلدمارکت توسط فروشگاه اینترنتی گلدمارکت منتشر شده اند و تماما مجوز های لازمه را کسب کرده اند.
– مسئولیتهای مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشگاه اینترنتی گلدمارکت است.
– سفارشاتی که طی ساعات اداری به ثبت برسند برای مشتریان ساکن شهر قمصر و حومه بین 30 دقیقه تا 7 ساعت زمان خواهند برد.
– سفارشاتی که زمان ارسال آنها تعیین شده هستند در باز زمانی نعیین شده ارسال خواهد شد.
– کلیه ی محصولات برای شهر قمصر ارسال می گردد و برای خارج از شهر قمصر امکان ارسال وجود ندارد . محصولات سوپر مارکتی در سریع ترین زمان ممکن برای مشتریان ارسال می گردد ضمن آنکه مشتریان فروشگاه اینترنتی گلدمارکت می توانند در صفحه ی پرداخت زمان تحویل کالای خود را به دلخواه تعیین کنند.
– در شرایط خاص مثل فروش شگفتانگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد وفروشگاه اینترنتی گلدمارکت مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
– فروشگاه اینترنتی گلدمارکت به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش گذاری می دهد و سفارشات آنها در همان ساعت پردازش می شود.
– کلیه سفارشات ثبت شده در اپلیکیشن اینترنتی گلدمارکت پس از مشخص شدن پرداخت در صف پردازش قرار میگیرند. فروشگاه اینترنتی گلدمارکت همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی گلدمارکت به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی گلدمارکت محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا مبلغ پرداخت شده بالافصله، و در صورت انصراف مشتری مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهدشد در غیراینصورت سریعا با پشتیبانی تماس بگیرید .
– فروشگاه اینترنتی گلدمارکت مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشات ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی گلدمارکت محفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در فروشگاه فروشگاه اینترنتی گلدمارکت حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه اینترنتی گلدمارکت محفوظ است. فروشگاه اینترنتی گلدمارکت در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی گلدمارکت میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، کدپستی و شماره تماسهای همراه توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه اینترنتی گلدمارکت جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سبد خرید فروشگاه اینترنتی گلدمارکت سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که فروشگاه اینترنتی گلدمارکت هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
محتوا
فروشگاه اینترنتی گلدمارکت نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند. لازم به ذکر است فروشگاه اینترنتی گلدمارکت تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در اپلیکیشن عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی گلدمارکت دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است. وب سایت و اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی گلدمارکت هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت یا اپلیکیشن خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای سایت و اپلیکیشن آنگونه که هست ارائه میشود و فروشگاه اینترنتی گلدمارکت تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سرویس ها را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه،فروشگاه اینترنتی گلدمارکت هیچ گونه مسئولیتی ندارد.فروشگاه اینترنتی گلدمارکت خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی با ما در میان بگذارید.